O mnie

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wieniec na drzwi, czyli prosta dekoracja świąteczna


Tuż przed Bożym Narodzeniem, na drzwiach mieszkania zawieszam świąteczny wieniec. Co roku staram się wykonać inny - w odmiennej kolorystyce i stylistyce. Tegoroczny wieniec jest bardzo radosny, ale oceńcie sami

Do wykonania tegorocznej dekoracji drzwi potrzebowałam:

  • wieniec ze sztucznej choinki (ok. 10-15 zł)
  • filcowe dekoracje (gwiazdki/lizakowe laski i listki) zakupiłam w TESCO, seria: "GO CREATIVE" za ok. 5 zł - link
  • wstążki (do kokardy i zawieszenia)
  • kilka małych bombek
  • drobne szyszki
  • sznurek np. jutowy do kokardek
  • papierowy "sznurek" (biało-czerwony)
  • taśmę dwustronną do mocowania 
  • klej i pistolet do kleju na gorąco
  • nożyczki


Przygotowałam także papierowe słomki, z których planowałam wykonać dodatkowe dekoracje w stylu "himmeli" (pocięte słomki przewlekane sznurkiem - tworzące geometryczne figury), jednak po ułożeniu kompozycji okazało się, że nie starczyło dla nich miejsca.


W pierwszym etapie, układam na wieńcu "na sucho" elementy jeszcze przed przyklejeniem. 


W drugim etapie, przyklejam elementy do wieńca za pomocą kleju na gorąco. Następnie mocuję długą wstążkę, na której zawiśnie on na drzwiach. 


Ostatnim kokiem było mocowanie wieńca na drzwiach. Kilka lat z rzędu przybijałam wstążkę za pomocą drobnych gwoździków (do górnej części drzwi). W tym roku jednak wstążkę przymocowałam do drzwi za pomocą taśmy dwustronnej.



Dziękuję, że odwiedziliście mojego BLOGA 
i poświęciliście minutkę swojego czasu, aby przeczytać 
i zobaczyć czym zajmuję się nocami, gdy moje tytułowe 
dwa ptaszki smacznie już śpią.



2 komentarze:

  1. Jeżeli ktoś potrzebuje za darmo słomek papierowych na cele DIY (za koszt przesyłki) zapraszamy do kontaktu. Niestety część z naszych produktów nie nadaje się do sprzedaży ze względu na delikatne rozklejenie lub błędy w nadruku. Wolimy dać im drugie życie niż oddawać do utylizacji. Jak coś zapraszamy do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń