O mnie

sobota, 13 grudnia 2014

GIRLANDA i inne upominki

Otrzymałam od przyjaciół zaproszenie na otwarcie kawiarni MAMALU CAFE w samym centrum starego miasta Wrocławia. Postanowiłam na otwarcie przygotować dwa własnoręcznie upominki. Pierwszym z nich była girlanda.


Wydrukowałam osiem stron formatu A4 z 20 okrągłymi logotypami (gramatura papieru ok. 200g). Następnie niestety ręcznie wycięłam kółka, które skleiłam, tak aby mieć efekt dwustronnej grilandy. Kolejno przedziurkowałam i przeciągnęłam tasiemkę.


Efekt zaskoczył mnie samą, a co ważniejsze wzbudziła podziw wielu gości, którzy często ją fotografowali. Powyżej dwa zdjęcia fotografów - uczestników imprezy.


Takie miłe słowa motywują do dalszej pracy.
Coś mi mówi, że to nie ostatnia moja girlanda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz