O mnie

niedziela, 28 grudnia 2014

Niepowtarzalne upominki - fartuszki według własnego projektu


Fartuszki w stylu PIN-UP

Fartuszki według własnego projektu podarowałam dwa lata pod choinkę. 
Prezent był tak urokliwy, że do dziś wszyscy go wspominają i co najważniejsze używają. 
Prezent otrzymały wówczas wszystkie kobiety w mojej rodzinie: mama. teściowa, bratowa z córką,moja córeczka  i oczywiście jeden egzemplarz trafił do mnie.


Zakupiłam tkaninę na Allegro (materiał w kropki 5 milimetrowe ok. 2,5 metra). 
Pomysł  miałam już w głowie, rozrysowałam go i rozpoczęłam poszukiwanie krawcowej, która uszyje  fartuszki. 




Po wizytach u kilku pracowniach krawcowych we Wrocławiu - okazało się koszt użycia jest zbyt wysoki (ponad 30 zł od sztuki).  Postanowiła poszukać w internecie, przyznam, że nie pamiętam jak trafiłam na panią krawcową z Torunia, ale pamiętam, że był to zupełny przypadek - ktoś polecił usługi niepracującej mamy.   



Po wysyłce materiału, czekałam niespełna tydzień i gotowe fartuszki trafiły do mnie. Wystarczyło obwiązać wstążką i prezent gotowy.


Do naszej krawcowej przygotowałam podziękowania wraz z świątecznymi życzeniami.
Taki miły gest za piękne odszycie fartuszków i niespodziankę w formie chustek na głowę małych gospodyń, którą niespodziewanie otrzymałyśmy w przesyłce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz