O mnie

piątek, 27 marca 2015

Kartka urodzinowa dla Fashonistki


Jak stworzyć oryginalną kartkę urodzinową?

Niedawno wybierałam się na urodziny do przyjaciółki, prezenty kupiłam już jakiś czas temu, ale na imprezie nie mogłam się pojawić bez własnoręcznie wykonanej kartki. Przyznam, że chwilę myślałam nad jej koncepcją. Zależało mi, aby była wyjątkowa i sądzę, że to mi się udało:-) 

Koncepcja była bardzo prosta, wystarczyło wyciąć z szablonu małe koperty, a do ich wnętrza włożyć kartoniki z "życzeniami".  Jednak, aby kartka wywołała oczekiwany efekt i ucieszyła - należy poznać potrzeby/marzenia jubilata. Myślę, że każdy z Was zna marzenia swoich najbliższych, które mógłby umieścić w takich kopertach. 



Wiedziałam, o czym marzy przyjaciółka, co sprawi uśmiech na jej twarzy - dlatego w kopertach znalazły się karteczki z marzeniami modowymi:
  • torebka od Chanel
  • garnitur od Dolce & Gabbana
  • płaszczyk/trench od Burberry
  • szpilki od Christiana Louboutina
Początkowo planowałam wykonać więcej kopert, jednak ograniczyła mnie wielkość kartki, którą wybrałam.








A wy co sądzicie o takiej kartce?
Co same chciałybyście zobaczyć w takich kopertach?

Dzięki, że odwiedziłaś mojego blog - zaglądaj częściej


5 komentarzy: