O mnie

wtorek, 24 marca 2015

Targi sztuki użytkowej KONTURY - fotorelacja

W ostatnią sobotę odwiedziłam wrocławskie targi sztuki użytkowej KONTURY, które odbyły się na terenie Browaru Mieszczańskiego (przy ul. Hubskiej 44). Na targach pojawiłam się pół godziny po otwarciu, ku mojemu zaskoczeniu na terenie browaru czekał szalony tłum...


Pogoda była fantastyczna, słoneczko miło prażyło, tak więc stoliki, ławki i leżaki zajęte były przez dziesiątki młodych ludzi, nie zabrakło także rodzin z dziećmi, czy starszych osób. Jak się okazało, nie wszyscy zgromadzeni na dziedzińcu przybyli na targi desingu Kontury, po prostu równolegle odbywał się tam Festiwal food - trucków.  



Mimo, że wewnątrz hali wystawowej zwiedzających było nie mało, to jednak bez problemów można było porozmawiać z twórcami, czy dokładnie pooglądać wytwory ich pracy. Poniżej przedstawię Wam krótką fotorelację ze stoisk, które zwróciły moją uwagę.



    Fotele z Retrofrajdy zauroczyły mnie bardzo, ale sami oceńcie. 



 



   Urzekły mnie lampy Damiana z LDZone, można je zamówić w dowolnym kolorze. 



Krzesełka, taborety, pufy, czy torebki z filcowych kulek z Felt Stories prezentowały się czarująco. Przyznam, że stołek był bardzo wygodny, kulki choć mocno zbite, delikatnie uginały się pod ciężarem ciała, prawie jak materace z pianki termoplastycznej.


    Wśród wystawców pojawiły się także firmy oferujące porcelanę. Zulana oczarował mnie nie tylko logotypem, ale także pięknymi zestawami dla milusińskich. 



Urzekły mnie także ciekawe lusterka, szczególnie te z króliczymi uszami od Anity z Jeleniej Góry (MerryMeet.Me). Na jej stoisku można było zobaczyć nie tylko lusterka, toaletki, ale także tablice dla dzieci.

W niespełna godzinę obeszłam wszystkie stoiska. Mimo, że rozmawiałam z wieloma osobami i zrobiłam sporo zdjęć czułam niedosyt. Podobno z roku na rok impreza ma coraz większy zasięg, tak więc zobaczymy, co będzie na kolejnych Konturach?

Dziękuję, że odwiedziłaś/-eś mojego bloga, zapraszam częściej


1 komentarz:

  1. Miło powspominać ten dzień z tak pięknymi zdjęciami :). Mi także spodobała się porcelana dla najmłodszych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń