O mnie

sobota, 28 lutego 2015

Girlanda - pokój dla Księżniczki

Dekorując pokój córeczki poszukiwałam ładnej girlandy, na rynku było ich wiele, ale głównie z tkanin, które są bardzo urokliwe, choć mają jedną zasadniczą wadę zbierają kurz. Niestety żadna z nich nie spełniała oczekiwań mojej córeczki, która zażyczyła sobie motywy księżniczkowe, oczywiście z dominantą różu.



Postanowiłam sama wykonać taką girlandę, po zamówieniu odpowiednich elementów ze sklejki (około 10x10 cm i grubości 3 mm), zabrałam się za malowanie i zdobienie -  poniżej efekt mojej pracy.




Do ich wykonania użyłam farb akrylowych, brokatów i perełek, i oczywiście niezawodnego kleju Magic.  Głównie wykorzystałam motyw serduszek, kropeczek, korony, choć nie mogło zabraknąć motywu ptaszka.



   Na końcu przewlekłam satynowa wstążkę i gotowe. Girlanda ma łącznie ok. 150 cm



Girlanda tak spodobała się odwiedzającym koleżankom, kuzynkom, że każda z nich chciała mieć taką w swoim pokoiku.  

Napiszcie, co o niej sądzicie? 
Jeśli chcesz abym wykonała podobną dla Ciebie - napisz 


Dzięki, że wpadłaś na mojego Bloga
Ania

1 komentarz: