O mnie

poniedziałek, 9 lutego 2015

Słomki i nie tylko - cudna dekoracja


SŁOMKI, kto z nas ich nie ma, moje dzieci nie mogą się bez nich obejść.  Głównie używamy plastikowych,  choć na naszym rynku pojawiły się także papierowe (zobacz), niestety są dość drogie, ale wyglądają czarujące, mają żywe kolory, fantastyczne wzory. Same w sobie są świetną dekoracją na imprezach.


Dotychczas słomki przechowywałam w wysokiej szklance, ale niedawno w TK MAX natrafiła na pojemnik (dispenser), który urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Jednak na zakup nie zdecydowałam się od razu, cena wydała mi się dość wysoka (55 zł).






Szukałam podobnych w sieci, na polskim rynku znalazłam jedynie w profesjonalnym sklepie dla barmanów, ale koszt był powalający 150 zł. Ostatnio buszując w TK MAX znów na niego natrafiła - to był znak -  i co ważne, tym razem był przeceniony, więc nie wahałam się. Pojemnik pochodzi z kolekcji Jamie Oliviera (słomki były w zestawie).






Jak widać pojemniki, mogą służyć do przechowywanie różnych rzeczy 
- wiele inspiracji można odnaleźć na Pintereście (foto)




a może na pędzle?


   

a może na ołówki?



w kąciku artysty?



                                                        na wstążki i tasiemki?



Ciekawe, do czego jeszcze można byłoby go użyć?
Dzięki, że odwiedziałaś mojego BLOGA

Ania

2 komentarze:

  1. faktycznie taki dyspenser to dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słomki papierowe są śliczne :) super jest to, że są zrobione z papieru, a na papierze można drukować więc mogą występować w nieograniczonej gamie wzorów i kolorów

    OdpowiedzUsuń