O mnie

sobota, 17 stycznia 2015

Dekoracje do pokoju synka



Pokój synka, na ten moment dzieli go jeszcze z siostrą, dlatego postanowiłam dodać troszkę własnoręcznie wykonanych dekoracji, tak aby synek poczuł, że to także jego pokój.  Chciałam wykonać obrazki na sklejce  - widziałam takie na Pakamerze, przyznam, że nimi się zainspirowałam. 




Tym razem inspiracją było pudełko z chusteczkami higienicznymi, tak mnie zauroczyło, że postanowiła go odwzorować na deseczce ze sklejki.




Do jej wykonania potrzebowałam jedynie ołówka, 5 farb akrylowych (te na zdjęciu są rewelacyjne, wydajne i dobrze kryjące, możne je kupić od 5 zł), pędzle i gotowe.





Początkowo planowałam, że wykonam trzy różne i zawisną na ścianie na sznurach, ale nie miałam jeszcze natchnienia na pozostałe dwa, dlatego obrazek przymocowałam za pomocą dwustronnej, piankowej taśmy do drzwi szafy.





Dzięki, że odwiedziłaś mojego bloga. 
Mam nadzieję, że ja również zainspiruję Was?

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz