O mnie

środa, 28 stycznia 2015

Dekoracje na walentynki - czerwone serca


Dekoracje walentynkowe wyszły przy okazji wykonywania serduszek, które mają być wręczone z okazji dnia Babci i Dziadka u córci w przedszkolu. Ponieważ jestem maniaczką girland, to nie mogłam się powstrzymać, aby nie wykonać takiego małego cacuszka. 


Do wykonania walentynkowej dekoracji potrzebowałam 5 serduszek ze sklejki (zamówiłam wg. własnego projektu ok. 8 cm wysokości), czerwoną i białą farbę akrylową oraz satynowy sznurek. 





 Natomiast do wykonania upominków, czyli serduszek na tasiemce potrzebowałam dodatkowo dwa rodzaje tasiemki satynowej - jedna na kokardę, drugą na tzw. smycz. 




Najwięcej pracy zajęła mi obróbka brzegów serduszek papierem ściernym, ciemne ślady, to pozostałości po wypalaniu laserem.  Następnie pomalowałam je z obu stron, a także brzegi  czerwoną farbą akrylową.  

Na marginesie, jak będziecie szukać tanich farb akrylowych, to nie polecam marki Phoenix (ta w tubie) , zakupiłam je na Allegro. Niestety, ich jakość ma wiele do życzenia, mają mało pigmentu, po prostu nie kryją, jedynie co można dobrego o nich powiedzieć, to że czerwień jest naprawdę piękna.





Dodatkowo wykonałam "szew" za pomocą wykałaczki, która posłużyła mi do pomalowania cienkich kresek.  Na koniec z grubszej, satynowej tasiemki wykonałam prostą kokardkę, którą przymocowałam za pomocą  kleju na gorąco, natomiast z cienkiej wykonałam zawieszenie.




Dziękuję, że odwiedziłaś mojego BLOGa
zapraszam częściej i pozdrawiam

Ania 

1 komentarz:

  1. ta farba bardzo dobrze kryje tylko zanim sie drewno pomaluje to trzeba je potraktowac gruntem wtedy idealnie się maluje

    OdpowiedzUsuń